paintball

  Join pbreview.com  |  Log In  
pbReview.com - Paintball Reviews and Paintball Fields

Search:

  
Home     |      Paintball Articles     |      Paintball Videos     |     Paintball Gear     |     Paintball Fields     |     Paintball Stores     |     Hot Deals     |     Paintball Forums     |     Chat
pbReview.com / Comments on GX5 speed's Review / Comments on GX5 speed's Review / Comments on GX5 speed's Review / Comments on GX5 speed's Review / Comments on GX5 speed's Review

Comments on GX5 speed's Review

Jump to the Comments  |  Post a Comment  |  Dispute this Review  |  Return to the Reviews

GX5 speed Monday, February 14th, 2005
Period of
Product Use:
Less than a month22 of 34 people found this review helpful.

Paintball
Experience:
2 years
Similar
Products Used:
Tippmann a-5 response vert cocker with almost all ans parts and a system x vengance
Marker Setup: Halo B freak barrel a crossfire stubbie with a dye rhino tank cover
Recommended
Upgrades:
all listed above
Strengths: Acurate Fast comfortable
Weaknesses: You have to practice walking it to get good.
Review: The gx5 is the most comfortable gun i have ever had with a reputation like ans and speed and accuracy as a cocker there is no reason anyone should spend more for a cocker. It is freaking amazing. if you have ever seen anyone with an oracle or nightkast like that there is no reason to spend the extra dough. with a gun like this you cant go wrong
Conclusion: Get it immediately it is the coolest gun.
Rating:
10 out of 10
 

Review Comments
                            
Pages (2):  1  |  2
        Next Page
smartparts Wednesday, February 16th, 2005 | 9:18 pm PST
idk.. but u cant walk a trigger on a cocker unless u have e blade.
   

pimpinpinkgx3 Thursday, February 17th, 2005 | 5:12 pm PST
ya...there is no way to walk a kinge frame only really upgraded swings are walkable...stick with and eblade
   

brendon Sunday, February 20th, 2005 | 8:57 am PST
the gun looks soo cool, where did u buy it?
   

brendon Wednesday, February 23rd, 2005 | 3:37 pm PST
thanks nightmare
   

Nightmare1989 Sunday, February 27th, 2005 | 7:31 pm PST
No problem Brendon. Did you end up buying one though? Get back to me on that, I would like to know if you did, cause I'm thinking about getting one. Thanks.
   

Gx3ChaosCLONE Monday, February 28th, 2005 | 9:00 pm PST
Dang... this gun is sick, I have the Gx3 with an E2 on it... man i wish i had the gx5 body though, the regulator looks so easy to hold, unlike mine with the gauge poking ur hand, and the macro line jabing ur palm, lol hey everyone buy this, from the looks of it it is electric because you can see the eyes on it (the metal thing that sticks out near handle that goes into breech) personally the E2 is better, but for $500 this gun is WELL worth it (from owning a variety of cockers)
   

brendon Friday, March 4th, 2005 | 6:03 pm PST
I dont know if i want to buy this gun are not...i mean the gun is very nice and has great milling. But i was thinking...what if i bought a spyder e-99 got a xsfadvantage kit(shoots as fast as your hopper can feed) then get a anti-chop bolt. After that get a dye ultrilite. Finally get a halo b hopper and get the halo b victory board which can feed up to 35bps. I dont know if i should do that are not the price came to about $450. Idk really what do u think i should do nightmare?
Last edited on Friday, March 4th, 2005 at 6:24 pm PST
   

Fat Chicken Saturday, March 5th, 2005 | 7:14 am PST
that things ugly!
   

brendon Saturday, March 5th, 2005 | 8:57 am PST
so is a Fat Chicken
   

WGPlayer15 Saturday, March 5th, 2005 | 11:42 am PST
lol...brendon, this marker is hot very nice milling. Fat chicken you need to check your eyes.
   

Nightmare1989 Sunday, March 6th, 2005 | 2:50 pm PST
I'm not sure Brendon which would be a better idea out of those two guns. I was thinking about getting the gx-5, but then decided to spend a lot of money and get an Alias, so that is what I did. If you really want a good gun that you plan on having for a long time then save up your money and get the alias intimidator, it is a very awesome gun. Especially if you decide to play in tournaments.
   

brendon Tuesday, March 8th, 2005 | 3:45 pm PST
You picked a very good gun, one of the best but i dont have enough money to buy one. It would probably take 5 years to get that kind of money from me. I have a 04 vertical feed autococker and a spyder xtra. Im pretty happy with both of them. Im looking for a very fast gun at a cheap price. If you know any nightmare just tell me here or you can email me at flamez98@cox.net o yah if you email me can u send a pic of your alis intimidator thx
Last edited on Tuesday, March 8th, 2005 at 3:46 pm PST
   

Nightmare1989 Wednesday, March 9th, 2005 | 7:50 pm PST
Hey brendon, you might want to check out the new Smart Parts Ion, i heard that its a good gun and its pretty fast. It's only like $300. I might be able to send you some pics of my alias if I can scan them on my computer. If you have any questions or want to talk to me, my e-mail is Nightmare1989_2004@yahoo.com
   

WGPlayer15 Thursday, March 10th, 2005 | 2:06 pm PST
I heard the Ion was hard to Clean and + its only caped at 17bps
   

brendon Friday, March 11th, 2005 | 1:35 pm PST
Its in ok gun im gonna try the bushmaster bko instead
   

markz12345 Friday, March 25th, 2005 | 5:56 pm PST
quote:
Originally posted by brendon
Its in ok gun im gonna try the bushmaster bko instead
I wouldnt do that if i were you. I had an 04 bko and couldnt play a full day with out it screwing up. Thats why i bought a proto matrix the best gun you will ever shoot.
   

McChickenNugget Sunday, March 27th, 2005 | 6:59 pm PST
yea
iwanna get an autococker and asked around, was thinkin bout trilogy probut it was badly reviewed. So thnx to this review i wanna get this gun now
Thankyou!
   

brendon Tuesday, March 29th, 2005 | 11:21 am PST
Yeah...lol all these guns that i want.... I told Nightmare that i would just stick with my autococker for now. Yeah its cool that you have money markz12345 I wish i had a proto matrix and a alias intimidator. You both have jobs so you could afford those kind of guns. Im a student soooo...no money
Last edited on Tuesday, March 29th, 2005 at 11:22 am PST
   

hillbilly PB Thursday, March 31st, 2005 | 1:08 pm PST
lol... this almost should get a 10 just for how freak pretty it is...
   

brendon Saturday, April 2nd, 2005 | 9:31 am PST
the green and black one is freakin insane
   
                            
Pages (2):  1  |  2
        Next Page

Post a Comment
Please log in to your account to post a comment.

Not a member yet? Sign up now for free!

Return to the Reviews

Help / FAQ  |  Contact Us  |  About Us  |  Advertising Info  |  Link to Us  |  Privacy Policy  |  Terms of Use
Top

Paintball Review

Copyright © 2000-2014 Hillclimb Media